HRVATSKI HIDROGRAFSKI INSTITUT
16646
post-template-default,single,single-post,postid-16646,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.9,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

HRVATSKI HIDROGRAFSKI INSTITUT

HRVATSKI HIDROGRAFSKI INSTITUT

Dokumentiranje poslovnih procesa

Hrvatski hidrografski institut provodi hidrografska istraživanja mora, morskog dna i podmorja, objavljuje službene pomorske navigacijske karte, priručnike i druge informacije u skladu s međunarodnim i domaćim propisima. Time se osnažuje usmjerenost Hrvatske na Jadran te se stvaraju dodatne mogućnosti razvoja pomorskog gospodarstva i gospodarstva općenito na načelima održivog razvoja. Uz osnovnu orijentaciju HHI-a prema pomorcima, pomorskom gospodarstvu i zainteresiranim tijelima državne uprave aktivnosti se usmjeravaju stalnom povećanju vlastite razine znanja i osposobljenosti svih korisnika pomorskih navigacijskih sigurnosnih informacija.

 

Glavni problemi s kojima se Institut suočavao u poslovanju su:

  • Poteškoće kod praćenja tijeka dokumentacije
  • Otežano organiziranje posla i praćenje odvijanja poslovnih procesa
  • Postojanje više nepovezanih ili djelomično povezanih informacijskih sustava s velikom potrebom za ručnim prebacivanjem podataka među njima.
  • Otežano praćenje ključnih parametara poslovanja zbog potrebe za ručnim objedinjavanjem podataka iz različitih izvora

 

Za Hrvatski Hidrografski Institut smo proveli detaljnu snimku trenutnog stanja poslovnih procesa s ciljem predlaganja efikasnijeg načina rada podržanog novim informatičkim sustavom. Budući da se radi o specifičnoj djelatnosti, snimka stanja je zahtijevala detaljno intervjuiranje korisnika i prikupljanje dokumentacije o procesima koji se odvijaju u Institutu, te razgovore sa gotovo svim djelatnicima poduzeća. Naš tim je proveo istraživanje i analizu svih procesa, izvršio procjenu trenutnog stanja te, na temelju prikupljenih informacija i dokumentacije, dao prijedlog rješenja za novi informacijski sustav. Krajnji rezultat suradnje je dao stvarnu sliku stanja poslovnih procesa i organizacije unutar Instituta te tehničku specifikaciju, koja je temelj za nabavu programskog rješenja.